Vårt Samarbeidsforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


A forum for two norwegian players on Tribal Wars. We're talking norwegian.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Vårt store cluster!

Go down 
AvInnlegg
Bjerkomp
Admin



Antall Innlegg : 30
Join date : 22.07.2009
Age : 30
Bosted : Norge

Vårt store cluster! Empty
PosteTema: Vårt store cluster!   Vårt store cluster! EmptySøn Sep 13, 2009 9:09 pm

Nå må vi ta opp dette forumet igjen. Grunnet vi er i 2 forskjellige stammer, og at vi kan snakke mer i fred her. Nå har jeg planlagt et gigacluster vi 4 skal samle oss i. (Gyio, Bjerkomp, Didrik Z og Yngwie M) Jo fortere, jo bedre. Har vi dette clusteret, er vi så nært uslåelige som det går an;)

Her kan dere se kartet med forklaringer osv:

TW STATS

Her er bildet:

Vårt store cluster! 487364

(Beklager problemer med bildet, høyreklikk på bildet og trykk "vis bilde", så kilkker du i nettadressen og bytter du ut "thumb" med "image" så får du bilde i riktig str.)

Hvit prikk: Didrik
Oransje prikk(er): Tobias
Rød(e) Prikk(er): Safyan
Blå(e) Prikk(er): Anders
Lysegrønn(e) Prikk(er): Krinkokranko (Bare så vi vet hvor vi har han, forhåpentligvis, slipper vi adlingskræsjer med han.)

Svart Sirkel: Clusteret
Hvit Sirkel: Didriks lille cluster, her skal han bygge seg opp. Ingen adling inennfor den.
Røde piler: retninger vi i fremtiden kan fortsette på, men nå holder vi oss til clusteret.

Da gleder jeg meg til responsen. Alle bokmerk denne siden og vær her så godt som daglig Wink Lykke til!
Til Toppen Go down
https://gyiobjerkomp.norwegianforum.net
 
Vårt store cluster!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Vårt Samarbeidsforum :: Spillet :: Claims-
Gå Til: